lördag 30 april 2011

dagens mat och träning 110430

MAT

Frukost: 2 FinnCrisp mackor med smör och ost. ( inget till var lat, det är helg)
lunch: riktigt slarvig idag, bara körbärstomater (favorit) till "lunch".
Middag: Grillat- kött och sallad, egen creamfraichsås, örtsmör och svamp/lökspett.
Kväll: en stor mugg TE med mjölk och zuketter (sötningsmedel istället för vanligt socker), klarar mej inte utan det söta och det gick bra förra gången me...

TRÄNING

köpte idag ett walkingband faktiskt, förra gången tyckte jag det var så tråkigt att gå ut o gå varje dag och sen höll jag upp hela vintern pga halkan, men nu har jag inte det som ursäkt längre, inget väder lr mammasjuka barn kan hindra mej från att gå på mitt band.
köpte ett svart attract walkingband fungerade kanon!

gångträning: kväll - 30 min på hastighet 5,0 (svettigt värre så här i början) hoppas det blir bättre med tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar