tisdag 3 maj 2011

dagen mat och träning 110503

MAT:

frukost: 2 finncrisp med ost.
lunch: till barnen blev det fläskpannkaka och då passade jag på o knapersteka lite bacon, så det blev knaperstekt bacon och sallad med mumsig vinäger.
middag: slarvig middag, bakade nytt bröd idag på kokosnötsmjöl frånlowcarbshopen. helt ok faktiskt så det bestod av rostat bröd med mumsig ost, saknat rostat =) och sen turkisk yoghurt med lite sötningsmedel i och en dutt toffee-arom, det smakad everkligen som den gammeldagsvaniljyoghurten man åt som liten, härligt att kunna få lit enya smaker på yoghurten somofta blir frukost då jag jobbar och inte är hemma för VAB.

TRÄNING:
cyklat med kidzen idag, det innebär hård träning för benen =) största barnet på cykelsitsen bakommig och twinsen i cykelkärran bakom det...
och även efter det min dagliga kvällsprommis på bandet här hemma.
så idag känner jag mej riktigt duktig

ska bara ta lite mindre sötningsmedel i yoghurten nästa gång... känns att jag vart utan socker ett tag nu, det var välan sött!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar