söndag 1 maj 2011

dagens mat och träning 110501

MAT

frukost: en lchf macka, ljust bröd från lowcarbshopen. blev smör och både ost och salami på.
Lunch: rester från det grillade igår, alltså kött och sallad med creamfraichesås. blev även lite bacon =)
Middag: köttfärssås och lite lowcarb-änglahår, även det från lowcarbshopen. smakade precis som spagetti så det hoppas vi nu på att jag kan köra på o endå få viktnedgång.
kvällsnacks: blev som vanligt när jag ä sugen på nått lite körsbärstomater.

TRÄNING

30 min på hastighet 5,0 på attract walkingbandet... shit va det tar på en o gå på det, ag har ju alltid gått utomhus innan, vilket ibland kan vara svårt att få ihop med tre barn o allt man har man "måste" göra... och jag tyckte det tog på en o gå så men shit va man blir trött efter 30 min på bandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar